2011. február 1., kedd

Csányi Andrea: Anya mindent megtervez

Most egy kicsit másról. ...

A napokban végre sikerült megvennem azt a határidőnaplót, amire már egy ideje fájt a fogam.
Csányi Andrea Anya mindent megtervez könyvecskéje egy nagyon jól kialakított határidőnapló. Mindenre van hely, az üresen hagyott Jegyzetek oldalon tudsz írogatni vagy bővíteni, táblázatokat készíteni, amire szükséged van, hogy teljes legyen a határidőnapló.
143 oldalas, könnyű, kicsi, befér a táskádba, így viheted magaddal mindenhová és többet nem jössz zavarba, hogy pl. rész tudsz-e venni X napon az adott programon, avagy sem és így tovább.

Anyának lenni szervezést igényel. Mikorra kell odaérni az oviba? Mikor kell vinni a nagyobbat úszásra? És a kicsinek mikor kezdődik a balett? Mikor is lesz a nagymama születésnapja, mit is ígértem, mit kell elkészítenem a nagy napra? Vizsgák? Megbeszélések? Vásárlások? Gyerekorvos? Hogy is egyeztessük ezeket össze? És így tovább.
Én eddig lehetetlennek tartottam, hogy valaha is megtalálom majd azt a határidőnaplót, amiben mindenre van hely. Nos, az Anya mindent megtervez ilyen! :o)

Heti bontásokban van felosztva az év, mellette írhatod, hogy mikor mi lesz a menü, illetve minden hétnél van egy nagyobb hely, ahová tudsz jegyzetelgetni. Ez nekem azért fontos, mert én a határidőnaplót amolyan naplónak is használom, szeretem leírni, hogy telt a hetünk, Gyerkőc mit csinált. És erre is van hely. ;o)
Aztán van benne egy háztartási napló a rendszeres feladatoknak, táblázat a csekkek befizetési határidejének (bár ide pár oldalt még be lehetett volna szerkeszteni), buliszervező (ami pl. jól jöhet Gyerkőc szülinapi bulijának tervezésénél, ha jönnek majd a kispajtások), karácsonyi előkészületekkel foglalkozó táblázat (hogy ne legyen az ünnep rémálom, átlásd, mikor mit kéne csinálnod), étellista (ahová felírhatod a kedvenc ételeitek neveit, így ha nincs ötleted mi legyen a menü, csak fellapozod) és persze van hely a jegyzeteléseknek is.
Én az anyukáknak nagyon ajánlom! Mindent egy helyen tudsz vezetni, kicsit jobban átlátod majd az idei éveteket.
A könyvecske magánkiadásban jelent meg, de a Bookline oldalán kapható.

4 megjegyzés:

  1. Én is ilyen problémákkal küzdök. Főleg most iskolakezdés előtt, meg még több a program. Köszi az ötletet, feltétlen be kell szereznem.:)

    VálaszTörlés
  2. Azta, én még ilyen határidőnaplóról nem is hallottam, nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. Szilvamag: Ó, iskolakezdésnél főleg nagyon jó!

    sajtosrolo: Ez volt az, amit említettem neked az egyik e-mailben, hogy agyalok rajta megvegyem-e. ;o)

    VálaszTörlés